✿ HAPPY HOLIDAY ! READY FOR ENTER SCHOOL ~ JYEAH! :D✿

rindu : 6 bakawali

mood --> imbas kembali ..
KGND --> aku

UPSR , UPSR 
hey, bukan rindu kat UPSR kay ..
agak agak laa ..
buat pe na rindu kat benda alah tuh?
actually, aku nak cakap y aku rindu jadi SENIOR kat skola rndah ..
rindu sangatsangat ..


dsebabkan ta tau na ckp cnew, you alls layan gamba je laa , aek?
bole, bole .. ngee, ngee ~

Sekolah Kebangsaan Bukit Sentosa ..
'bekas' skola aku

dari aku tahun 1 sampailah tahun 6
disini berlakunye accident y tidak sepatutnye berlaku ..
[wow, ayat aku mantap !]
accident? tak perlu dikongsi


cikgu 2010 aku, 6 bakawali
- Puan Rahimah Mokhtar -
satu skola panggel dy 'CIKGU RM'
sporting [ikut keadaan] + grang + penyayang


- Akmal Syahir Azri Sallehuddin -
bekas ketua kelas merangkap member kamcing aku .
dsebabkan rumah ktorang dekat, so tak jadi masalah ntuk aku jadi pendengar setia dy ..
tapi, dy da pindah ~ menyedihkan ..
hey, kluar topik plak ..
~sori~


- Mimie Yasmin Ismail -
bekas penolong kelas ..


- Nur Damia Dzamiri -
bestfriend aq dari dulu sampai sekarang .
dulu, buat jahat samasama ngan dy .. haha ..
#miss that moment


Mohd Hakim Nor Azmee -
member semeja aku . rindu lawak bodoh dy ~ 

klau aq buat salah, dy akan cubit lengan aku .
tapi klau dy buat salah, aku akan pukul songkok y dy pkai ..
~ lagi kejam ~ wow ! aku still ingat ..
"hey, anak azmee .. rindu kau doeh ~"


budak budak poyo


geng budak nerd ~ haha ..
pembetulan : budak baik





atas dari kiri : zikri, nasran, amir, syakir, afif, najmi, hakim, mukhriz, izzudin, afiq, luqman, daud, aiman,
khuzairi, ikhwan, faris
tengah atas dari kiri : elyza, hafira, batrisyia, syafikah, izaura, sarah, hanum, asmeer, adrina, AKU, damia, azizah
tengah bawah dari kiri : nabil, aina, ida, aida, ainaa, fatihah, alia, asyiqin, najwa, wahidah, anis, farah, naim
bawah dari kiri : hajar, mimie, puan RM kami, akmal, zairyl..

okkay, that's all ~ penat? haha ...

ASSALAMUALAIKUM ..
#thanks reading .. :D

HEY, CUTE. THANKS READING ^^ ♥

No comments: