✿ HAPPY HOLIDAY ! READY FOR ENTER SCHOOL ~ JYEAH! :D✿

Truth or Dare

hai ..
pernah dengar tak nama orang game nih ?

Truth Or Dare

pernak tidak pernah tidak ?

actually , aku tau pun dari kakak aku ..
so, aku try lah main kat skola ngan kengkawan ..
kat skola aku , agak famous lah jugak ..
cara caranya ?
hehe ~ tidak reti mengajar

tapi apa yang aku tau ,,
kena pilih samada Truth ataupun Dare
kalau pilih Truth , kena jujur dengan segala soalan yang keluar
kalau pilih Dare , kena buat segala benda yang disuruh
#ikut syarat lah ~ janganlah kejam sangat 

bila kena aku , aku asyik pilih Dare
antara 'benda' yang disuruh buat :

"aku nak kau pusing satu dataran ni" - naja

"aku nak kau nyanyi dan menari lagu mr simple kat sini" - nadia

"cakap kat afiq syamim , Aku Nak Kapel Ngan Kau" - myra

"berdiri depan kelas , cakap Aku Anak Ibrahim!" - nadia

"cakap kat syafiq iskandar , Jerawat Awak Banyak Lah, Saya Suka Awak" - myra

haha . gila kann ?
sebenarnya banyak lagi ..
aku mengaku , kengkawan aku SEMUAnya kejam ..

tapi aku BERJAYA buat semua lah ..
kecoh stu kelas , sampaikan geng budak lelaki pun nak join kitorang ..
haha ..
:D

best tau ! try lah main kat skola ..
itupun kalau korang faham ..

lain kali aku nak ajak main lagi ~
:)

ASSALAMUALAIKUM

HEY, CUTE. THANKS READING ^^ ♥

No comments: