✿ HAPPY HOLIDAY ! READY FOR ENTER SCHOOL ~ JYEAH! :D✿

UP 1

mood --> macammacam
KGND (kata ganti nama diri) --> saya

ola ..
harini taknak gune gelaran 'aku' cam selalu..
haha .. 
sajasaja nak jadi budak sopan ~
ngee~ ngee~

heyy, jgn gelakkan saya!
HARINI jer kayy ..
~BHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA ~
[ops! teruknye gelak ! hei, hei,, budak sopan lah iezz . so, control sket, kay ..]
yes boss !
so, kena gelak camnieh? -->

" keh keh keh keh "
" hi hi hi hi hi hi "
dah lah !! stop laughing !!
macam PONTIANAK da bunyi nyerr~

actually, nak cter sket pasal kat kelas tadi ..
saya bengang tol ~
okkay, okkay,, start story -->

esok, 06.03.2012
ada UP1 [ujian penilaian satu]
so, tadi ktorang
susunsusun meja + tempat dduk setiap plajar
urgh~ sangatsangat benci~
na tau ape?

disebabkan da lama tak duduk bangku depan, 
so rse cam nak jerit jer ..
walaupun line second, saya tetap ngan ayat saya :
"TAK NAK !!"
plus lagi,, budak sebelah kiri saya, budak nieh -->


-muhammad zulkarnain sofyan -
very very horrible tau ..

depan saya? ohh budak nieh -->


- muhammad afiq syamim suhaimi -
ohh, budak ni lagi terok !
siap boleh cakap maenmaen kat saya camnieh -->
"apa nombor kau? time ujian nnti aku contact kau tau"
sengal kann?
memang saya kena BULI ngan para psycho nieh ..

sebelah kanan? belakang?
oh, tak heran sangat coz dorang budak lelaki yang dikategorikan sebagai
~ budak baik ~
hahaha ..

esok? arghh ~ buat saya ngeri ..
eceheceheceh ~
relaks arr ..
wat pe nak cuak?

study?
jangan tanya saya soalan tuhh ~

okkay, kalau korang baik hati, doakan saya .. :)

ASSALAMUALAIKUM
#thanks reading :D



HEY, CUTE. THANKS READING ^^ ♥

No comments: