✿ HAPPY HOLIDAY ! READY FOR ENTER SCHOOL ~ JYEAH! :D✿

s a h a b a t

hai ..



orang kata :
 "hidup ni kena buat banyak kawan, baru seronok"

yeah, buat kawan ..
tapi, klau orang yang tak peramah tu camne plak ?
"senyum pun susah, apatah lagi nak tegur"

orang ramai kata aku ni sombong ..
really?

"kau ni memang tak reti nak senyum atau otot senyum kau dah putus ke apa?"
"kat skola langsung tak nak tegur kite .. senyum la at least"
"kalau tak senyum, muka cepat berkedut, cepat tua .. senyum lah !"

aku start ntuk senyum macam mana diorang semua suruh..


kawan dan sahabat, dua-2 ada beza
bukan beza ejaan , tapi beza maksud lahh

aku takde kawan seramai mana spongebob ada 
aku pun takde sahabat sebaik mana kau ada ..

tapi ALHAMDULILLAH
aku bersyukur sebab aku ada sahabat macam diorang :

nadiah + naja + myra + awi + mia + aidil + fify + anip + kery

thanks ya (!)
walaupun satu daripada korang pernah buat aku nangis,
aku bangga lah weyh ..
coz dapat nangis ntuk kau
[peduli-kan]

apa-apa pun korang lah yang selalu wat aku gelak ..
so,
 :)

 난 니가 싫어하지만 난 당신을 사랑해

ASSALAMUALAIKUM

HEY, CUTE. THANKS READING ^^ ♥

2 comments:

Mumbling online............. said...

ada gambar sebijik cam muka ko........

iezz atiee said...

yang mana ?