✿ HAPPY HOLIDAY ! READY FOR ENTER SCHOOL ~ JYEAH! :D✿

gitar


salam khamis ..
hai, esok ada kelas gitar . wohoo ~ [tak sabar] . actually, bukan kelas formal pun ..
just for fun . 'cikgu'nya Amir Afiq . die dah janji haritu nak ajar aku main gitar ..
yay yay (!)
*big clap tetibe*

cakap pasal gitar kan, tetibe teringat orang tuh ..
chop, chop ,, aku tahu lah teringat benda lama nih tak elok.
but kalau dah 'ter', takkan nak ubah ayat jadi :

"tetibe memingat orang tuh"
[?]
'ter' tu tak sengaja lah . tak blaja ke ?
aigooo~
so, bila TERingat orang tuh, scara auto aku teringat 'janji' die nak ajar aku main gitar .
mana mana mana mana mana mana mana ?
tak reti tepati janji . tu lah kau kan ?
sabar je la ..

ala, aku tak kesah la .. bukan kau sorang jer yang boleh ajar aku ..
cuba tengok, Amir Afiq pun volunteer nak jadi cikgu aku tau (!)

[maaf lah ye, orang johor tuh]

actually,aku langsung tak reti main any instrument .
so, wanna to learn it (!)

esok esok 
*lompat lompat*
hehe ..

ASSALAMUALAIKUM


HEY, CUTE. THANKS READING ^^ ♥

No comments: