✿ HAPPY HOLIDAY ! READY FOR ENTER SCHOOL ~ JYEAH! :D✿

Ramadhan

Salam Sejahtera . encik Ramadhan datang lagi ! so, say goodbye to encik Syaaban . *annoying*
Alhamdulillah , pejam celik pejam celik , bulan yang ditunggu-tunggu pun dah sampai ~ 
apa yang aku hajatkan ? erm ,,
semoga Ramadhan ni adalah yang lebih baik daripada Ramadhan yang dulu-dulu . And, harap semua cubaan + dugaan + tempuhan + ujian , semuanya dikurangkan . Aku harap dapat kekuatan untuk menjalani ibadah puasa ESOK dan hari-hari yang seterusnya .. 
tak nak lah badan lembik macam tahun lepas . sotong . -____- err,
so korang korang , jangan sia-2 kan bulan yang mulia ini . InsyaAllah ~
^^v 
*Andai kata Ramadhan ini yang terakhir, aku redha . :'>

ASSALAMUALAIKUM ...



HEY, CUTE. THANKS READING ^^ ♥

No comments: